Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів
за методом проектів, а саме: процес
шкільного навчання обов’язково має супроводжуватися формуванням у учнів
наукового мислення, готувати до практичного застосування знань. Саме метод
проектів якнайбільше відповідає цим вимогам.
Я ще раз впевнилась, що
управління освітнім процесом у класі, де використовується метод проектів,
потребує спеціальної підготовки всіх його учасників, а також дотримання певної
технології.
Як вчитель і керівник
проекту я маю виступати в ролі фасилітатора, тобто помічника, радника,
партнера, щоб кожен учень зміг:
- планувати свою роботу;
- використовувати різні джерела інформації;
- самостійно підбирати та накопичувати свій матеріал;
- аналізувати, зіставляти факти;
- аргументувати свою думку;
- приймати рішення.
Мені ще складно виконувати роль фасилітатора, тому
що в мене відсутній досвід роботи з методом проектів.
Немає коментарів:
Дописати коментар