субота, 1 листопада 2014 р.

Модуль 10

Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме: процес шкільного навчання обов’язково має супроводжуватися формуванням у учнів наукового мислення, готувати до практичного застосування знань. Саме метод проектів якнайбільше відповідає цим вимогам.
Я ще раз впевнилась, що управління освітнім процесом у класі, де використовується метод проектів, потребує спеціальної підготовки всіх його учасників, а також дотримання певної технології.
Як вчитель і керівник проекту я маю виступати в ролі фасилітатора, тобто помічника, радника, партнера, щоб кожен учень зміг:
  • планувати свою роботу;
  • використовувати різні джерела інформації;
  • самостійно підбирати та накопичувати свій матеріал;
  • аналізувати, зіставляти факти;
  • аргументувати свою думку;
  • приймати рішення.

Мені ще складно виконувати роль фасилітатора, тому що в мене відсутній досвід роботи з методом проектів.

Немає коментарів:

Дописати коментар